Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy of the company SAP in the Czech and chosen european markets
Černý, Michal ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lehanka, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti SAP SE na českém trhu a vybraných evropských trzích. Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou situaci na českém trhu, situaci na rakouském a německém trhu a porovnání s konkurencí. Práce obsahuje různé marketingové analýzy (vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT) a pojednává i o marketingovém mixu. Na základě zjištěných informací je v závěru práce vypracován návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Význam pojišťování exportních úvěrů se státní podporou v době globální hospodářské krize
Lehanka, Josef ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
V první části práce shrnuje základní charakteristiky pojištění exportních úvěrů, zejména se zaměřením na pojištění se státní podporou. Ve druhé části shrnuje problematiku úvěrového pojištění jako nástroje proexportní politiky. Třetí část práce popisuje mezinárodní organizace a mezinárodní pravidla, které ovlivňují pojištění exportních úvěrů se státní podporou. V poslední části práce shrnuje dosavadní vývoj pojištění exportních úvěrů se státní podporou a následně popisuje vývoj v době hospodářské krize.
Pojištění krátkodobých exportních úvěrů v EU
Lehanka, Josef ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Najman, Martin (oponent)
Práce podává základní přehled o trhu s komerčním úvěrovým pojištěním v prostoru Evropské unie. V první části práce je zpracována obecná charakteristika komerčního úvěrového pojištění. Poté nasledují profily tří největších společností na trhu komerčního pojištění úvěrů. Jedná se o společnosti Atradius, Euler Hermes a Coface. V poslední části je popisována situace komerčního pojištění úvěrů v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.