Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of Market Potential for Škoda Auto in South Korea
Lee, Dokyung ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Největší český automobilový výrobce, ŠKODA AUTO, dosáhl na asijských trzích, díky své rozvojové strategii, velmi dobrých výsledků a to zejména v Číně a Indii. Bohužel je ale také svědkem toho, že v České republice, neustále zvyšuje svůj podíl na trhu jihokorejský Hyundai. Hlavním cílem této práce je tedy analýza pravděpodobnosti Škody auto na získání trhu Jižní Koreje. První část výzkumu poukazuje na strategii a misi Škoda auto co se týče očekávání od jihokorejského trhu. Po identifikaci motivů se studie zabývá analýzou silných a slabých stránek společnosti Škoda auto se zaměřením na mezinárodní portfolio. Třetí částí studie se zaměřuje na to, zda jihokorejský trh poskytuje Škodě auto příznivé podmínky pro vstup do automobilového průmyslu přes analýzu politických, sociálních, technologických, kulturních a psychických faktorů. Závěr této studie se zabývá výzkumem specifických průmyslových faktorů, které jsou vhodné jako ukazatel atraktivity, konkurentů a vnímání spotřebitelů ohledně dovážených vozů z hlediska bariér do automobilového průmyslu v Jižní Koreji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.