Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dohled a marketing
Ledrová, Šárka ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá klíčovými aspekty problematiky dohledu a marketingu. Popisuje dohled jakožto předmět studia, historický vývoj studií dohledu a výchozí přístupy k tématice dohledu a marketingu z perspektivy dohledových studií. Práce čerpá z pojetí dohledu Michela Foucaulta, Gillesa Deleuze, Zygmunta Baumana, Davida Lyona a dalších odborníků. Praktická část práce si klade za cíl přinést vyvážený pohled na marketing jakožto sféru dohledu, popsat vývoj dohledových praktik v marketingu a nastínit případné důsledky a rizika soudobého dohledu v marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.