Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhotovení 3D modelu Bílé věže v Hradci Králové z dat pozemního laserového skenování
Lagner, Ondřej ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Štefanová, Eva (oponent)
Hlavní náplní této práce je zpracování dat z pozemního laserového skenování Bílé věže v Hradci Králové. Data byla zpracována v prostředí různých, k tomuto účelu vhodných grafických softwarů. Během zpracování byly programy porovnány na základě stanovených kritérií. V uživatelsky nejpřijatelnějším a nejvhodnějším programu pro tuto činnost Geomagic Studio 2012 byl poté vytvořen 3D digitální model věže. Pro zhodnocení přesnosti vytvořeného modelu, byl tento model změřen pásmem a byl porovnán se stavební dokumentací Bílé věže.
Vývoj nástroje pro hodnocení mobility obyvatelstva z dat mobilního operátora v GIS
Lagner, Ondřej ; Štych, Přemysl (vedoucí práce) ; Brůha, Lukáš (oponent)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na vytvoření algoritmu, který umožňuje prostorové ztotožnění polohových dat mobilního operátora s daty statistickými. V úvodní části díla je čtenář seznámen s teoretickými základy a se současným stavem poznání problematiky. Metodická část představuje tvorbu samotného nástroje. Prvotní fáze algoritmu provádí korekci neodpovídající topologie a špatné geometrie vstupních dat. Druhotná část práce řeší nezbytný průnik statistických územních jednotek s obslužnými buňkami mobilního signálu. V rámci tvorby nástroje je kladen důraz na uživatelskou jednoduchost. Výsledné datové vrstvy umožňují připojení dalších statistických dat či vytvoření geodatabáze. Účelem této práce je usnadnění sledování krátkodobé i dlouhodobé migrace obyvatelstva pomocí zpracovaných dat mobilního operátora.
Vyhotovení 3D modelu Bílé věže v Hradci Králové z dat pozemního laserového skenování
Lagner, Ondřej ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Štefanová, Eva (oponent)
Hlavní náplní této práce je zpracování dat z pozemního laserového skenování Bílé věže v Hradci Králové. Data byla zpracována v prostředí různých, k tomuto účelu vhodných grafických softwarů. Během zpracování byly programy porovnány na základě stanovených kritérií. V uživatelsky nejpřijatelnějším a nejvhodnějším programu pro tuto činnost Geomagic Studio 2012 byl poté vytvořen 3D digitální model věže. Pro zhodnocení přesnosti vytvořeného modelu, byl tento model změřen pásmem a byl porovnán se stavební dokumentací Bílé věže.
Destrukce mozaiky zemědělské krajiny - oblast Dolnohbitsko
Furchová, Věra ; Zímová, Kateřina (vedoucí práce) ; Lagner, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem zemědělské krajiny na území Dolnohbitska. Na základě historických dat sleduje tuto oblast od prvních zmínek o obci Dolní Hbity ve 12. století až po rozsáhlé destrukční zásahy do zemědělské krajiny zejména v 70. - 80. letech 20. století. Zabývá se jednotlivými zásahy v této oblasti, vlivem těchto zásahů na stav zemědělské půdy.
Návrh trasy cyklostezky a její vliv na životní prostředí
Hněvsa, Vojtěch ; Zímová, Kateřina (vedoucí práce) ; Lagner, Ondřej (oponent)
Diplomová práce má za cíl návrh trasy cyklostezky z obce Nová Ves I do města Kolín a posouzení jejího vlivu na životní prostředí. Literární rešerše se zabývá cykloturistikou, její historií a vývojem. Dále objasňuje, jaká existuje pro cyklostezky infrastruktura a jak by se cyklostezky měly správně plánovat, dotýká se také jejich konstrukcí. Rešeršní část této diplomové části se dále velmi podrobně věnuje vlivu cyklostezek na životní prostředí. V diplomové práci je uvedena podrobná charakteristika území. Jednotlivé charakteristiky slouží jako podklad při navrhování nejvhodnějšího vedení trasy cyklostezky. V analytické části jsou provedeny analýzy, které nám pomohou nalézt ty nejvhodnější varianty cyklostezky. Všechny provedené analýzy jsou cenným podkladem pro další rozhodování a navrhování nejvhodnější trasy cyklostezky mezi obcí Nová Ves I a městem Kolín. V návrhové práci jsou vytvořeny čtyři varianty trasy cyklostezky mezi obcí Nová Ves I a městem Kolín. Každá je podrobně popsána a zhodnocena. Finálně je vybrán jeden nejvhodnější návrh trasy, ten je odůvodněn a prověřen vlastním průzkumem a měřením pomocí mobilní aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.