Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logické úlohy typu zebra u žáků 1. stupně ZŠ
Laštovková, Tereza ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Havlíčková, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rozborem logických úloh typu zebra, komentováním žákovských strategií a jejich vývojem při řešení logických úloh typu zebra na prvním stupni základní školy. K této práci byly vytvořeny dvě gradační série těchto logických úloh, které řešili žáci od 1. - 5. ročníku. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku logických úloh typu zebra, jejich vymezení, historií logických úloh typu zebra a jejich současné využití. Podrobněji ukazuje a rozebírá nejčastější způsoby a strategie, kterými je možné tyto úlohy řešit jako je řešení pomocí tabulky, vyplněné tabulky a další. Také se zaměřuje na gradační parametry, které posloužily jako základ pro sestavení dvou gradačních sérií pro žáky na prvním stupni základní školy v praktické části. V praktické části nalezneme popis a komentáře žákovských strategií při řešení logických úloh typu zebra u dvou zvolených gradací, které obsahují deset úloh.. Praktická část poukazuje na vývoj strategií žákovských řešení během získávání zkušeností s řešením logických úloh typu zebra, a to popsanými fenomény u žáků i u samotných úloh. KLÍČOVÁ SLOVA gradační parametry úloh, kontext úlohy, logika, negace, řešitelská strategie žáků na 1. stupni ZŠ, úloha s podmínkami, tabulka jako nástroj řešení úlohy, vztahy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.