Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití času manažerů ve státní správě
LETOVSKÁ, Pavla
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit využití času manažerů a navrhnout změny vedoucí k zefektivnění jejich práce. Tato práce je zaměřena na manažery, kteří pracují v rámci státní správy. Vybrány byly následující orgány státní správy: Finanční úřad pro Jihočeský kraj - Územní pracoviště v Českých Budějovicích a Krajský úřad Jihočeského kraje. Hlavním tématem diplomové práce je tedy time management, který je v dnešní době velice důležitým oborem. Výzkum probíhal především pomocí dotazníkového šetření, kdy bylo osloveno dvacet manažerů, a sice deset z každého orgánu. Pro podrobnější a přesnější výsledné informace byly poté s manažery prováděny hloubkové rozhovory. Bylo zjištěno, že manažeři státní správy mají v první řadě problém s tím, že ve většině případech nejsou vyškoleni v oboru time management a ani neabsolvovali kurz, který se tímto zabývá. To s sebou přináší problémy týkající se řízení času. Na základě tohoto zjištění byly manažerům navrženy změny, které by napomohly k lepšímu využití času a k zefektivnění jejich práce.
Aplikace SWOT analýzy na vybraný podnik
LETOVSKÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit prostředí, ve kterém se vybraný podnik nachází a na základě toho pak aplikovat analýzu SWOT. Pro práci byla vybraná společnost MONTZA v.o.s., která se pohybuje v oblasti stavebnictví. Společnost funguje od roku 1992 a sídlo má na jihu Čech, v Českých Budějovicích. Aplikovaná SWOT analýza slouží k vymezení silných stránek podniku, slabých stránek, příležitostí a ohrožení působící na podnik. Pro bližší poznání prostředí, ve kterém se podnik nachází, musely být nejprve použity jiné analýzy. Jako základní nástroj pro analyzování vnějšího prostředí byla použita analýza STEP. Tato analýza identifikuje vlivy sociální, technologické, ekonomické a politické. Pro bližší poznání vnitřního prostředí společnosti byla použita Analýza výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech. Tato analýza rozebírá oblasti výroby, financí, marketingu, úrovně řízení a lidské zdroje, a nakonec také výzkum a vývoj. V práci nebyla opomenuta Analýza zájmových skupin, která nám identifikuje jednotlivé skupiny mající na podnik určitý vliv. Díky matici zájmových skupin bylo zjištěno, jak s danými skupinami do budoucna pracovat. Tyto kroky sloužily k vymezení faktorů pro SWOT analýzu. Na základě srovnání těchto faktorů byla definována strategie, kterou by se měl podnik řídit. Tato strategie říká, jaké kroky do budoucna by měla analyzovaná společnost podnikat. Nejvhodnější strategií byla strategie Konfrontace, která poukazuje na fakt, že podnik by měl dostatečně využít své silné stránky k odvrácení působících hrozeb.

Viz též: podobná jména autorů
1 LETOVSKÁ, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.