Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
LAMROVÁ, Zdeňka
Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které je konečným výsledkem práce.
Reklama a její význam ve vybrané firmě
LAMROVÁ, Zdeňka
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit význam a využití reklamy o povědomí společnosti u respondentů s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající povědomí společnosti u respondentů a vliv reklamních prostředků a médií využívaných společností na dotázané. Také bylo zjišťováno, jaký vliv mají reklamní prostředky a média obecně na dotázané osoby. Při porovnání těchto výsledků vznikl návrh na možné zlepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.