Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití automatizace testování z hlediska nákladů a přínosů
Lízner, Tomáš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Zelenka, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením metodiky pro výběr testů vhodných pro automatizaci testování. V první části práce se věnuji definici předpokladů pro zavedení automatizovaného testování a podmínek pro její efektivní průběh. Druhá část je zaměřena na definování vyřazovacích kritérií testů nevhodných pro automatizování. Následující třetí část je věnována definování kritérií výběru pro určení priority testů k automatizaci, které byly schváleny vedoucím této diplomové práce a konzultovány s vedoucím praktického projektu, na kterém byly pilotně ověřeny. Na základě těchto kritérií jsou pak jednotlivé manuální testy bodově ohodnoceny a z celkové výše získaných bodů je stanovena priorita testu k automatizaci. Čtvrtá část je věnována výpočtu návratnosti investic do automatizovaného testování. Protože investice vynaložené do automatizovaného testování jsou velmi vysoké, musí být jisté, že se jejich výše za zvolené období vrátí. Pátá část práce je věnována definování zásad pro zajištění správné údržby automatizovaných testů a popsáním technických komplikací a častých problémů, které se při automatizaci testování vyskytují. Poslední část je věnována pilotnímu ověření metodiky na praktickém projektu a vyhodnocení priority testů určených k automatizaci.
Výběr CASE nástroje pro podporu výuky na VŠE Praha
Lízner, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vyhledáváním, výběrem a srovnáváním CASE nástrojů pro podporu výuky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V první části práce se věnuji zmapování aktuálního stavu předmětů vyučovaných na VŠE v Praze, které pro výuku používají datové, procesní a UML modelování. V další části se zabývám průzkumem trhu CASE nástrojů na základě definovaných předvýběrových kritérií, které mají sloužit pro eliminaci nevhodných nástrojů a snížit jejich počet. Následující část je věnována definování srovnávacích kritérií, které byly schváleny vedoucím této bakalářské práce a konzultovány s garanty vyučovaných předmětů. Na základě těchto kritérií jsou pak jednotlivé nástroje bodově ohodnoceny. Poslední část je věnována prezentaci výsledků ohodnocení nástrojů a doporučení, který z porovnávaných nástrojů je nejvíce vhodný pro podporu výuky na VŠE v Praze. Práce může sloužit jako podklad při rozhodování o výměně stávajících nástrojů používaných při výuce, nebo také jako přehled vlastností a funkcí CASE nástrojů, včetně finančních nákladů na pořízení nástrojů pro podporu výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.