Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Způsob emocionálního ovlivnění žáků s ADHD/ADD v rámci edukačního procesu
Lázníčková, Petra ; Michalová, Zdena (vedoucí práce) ; Housarová, Blanka (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování úspěšnosti výuky sociálních dovedností u dětí s ADHD/ADD. Jedná se o zjištění, zda výuka sociálních dovedností přispívá k pozitivním změnám v oblasti emocionality a dílčích rysů osobnosti u těchto dětí. Teoretická část je zaměřena na problematiku syndromu ADHD/ADD, jeho historii, definice, etiologii, projevy a možné terapeutické přístupy. Dále se zabývá problematikou emocí, emocionalitou a osobností dětí s ADHD/ADD. V závěru teoretické části jsou v rámci koncepce emoční inteligence rozebrány vhodné způsoby rozvoje emočních a sociálních dovedností zejména v průběhu edukačního procesu. Praktická část je postavena na dotazníkovém šetření žáků Základní školy pro žáky se specifickými poruchami chování, které mapuje úspěšnost implementace výuky sociálních dovedností. První z dotazníků vyhodnocuje vybrané rysy osobnosti na základě sebehodnocení žáků této školy. Druhý dotazník se soustřeďuje na oblast emocí, jejich rozlišování, chápání a hodnocení.
Způsob emocionálního ovlivnění žáků s ADHD/ADD v rámci edukačního procesu
Lázníčková, Petra ; Housarová, Blanka (oponent) ; Michalová, Zdena (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapování úspěšnosti výuky sociálních dovedností u dětí s ADHD/ADD. Jedná se o zjištění, zda výuka sociálních dovedností přispívá k pozitivním změnám v oblasti emocionality a dílčích rysů osobnosti u těchto dětí. Teoretická část je zaměřena na problematiku syndromu ADHD/ADD, jeho historii, definice, etiologii, projevy a možné terapeutické přístupy. Dále se zabývá problematikou emocí, emocionalitou a osobností dětí s ADHD/ADD. V závěru teoretické části jsou v rámci koncepce emoční inteligence rozebrány vhodné způsoby rozvoje emočních a sociálních dovedností zejména v průběhu edukačního procesu. Praktická část je postavena na dotazníkovém šetření žáků Základní školy pro žáky se specifickými poruchami chování, které mapuje úspěšnost implementace výuky sociálních dovedností. První z dotazníků vyhodnocuje vybrané rysy osobnosti na základě sebehodnocení žáků této školy. Druhý dotazník se soustřeďuje na oblast emocí, jejich rozlišování, chápání a hodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
4 Lázníčková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.