Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie vstupu české firmy na trh USA
Bambušková, Tereza ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Kurek, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií společnosti Třinecké železárny cílenou na expanzi na americký trh. Třinecké železárny jsou v současné době největším českým výrobcem oceli a souvisejících produktů. Zhruba 70 % výroby je exportováno a právě USA je jedním z prioritních zahraničních trhů této společnosti. Teoretická část práce se věnuje strategickému managementu a formám vstupu na zahraniční trhy. Praktickou část tvoří zejména interní a externí analýza zvolené společnosti, na jejímž základě je sestavena shrnující SWOT analýza. SWOT analýza hraje důležitou roli pro naplnění cíle této práce - formulaci strategických doporučení, která jsou zaměřena na posílení pozice Třineckých železáren na americkém trhu oceli. Závěrečná část práce zahrnuje sérii rad formulovaných na základě zkušeností Třineckých železáren, což může obohatit české zájemce z řad průmyslových firem o vstup na americký trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.