Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Kudrnovská, Denisa ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se teoretická část zaměřuje již na marketingovou komunikaci. Ta spadá do marketingového mixu, proto je zde také charakterizován, včetně jeho nástrojů. Následně jsou zde popsány nástroje komunikace, které se používají v tradičních médiích. V závěru teoretické části se práce zabývá nástroji marketingové komunikace pouze na internetu. V praktické části jsou realizovány poznatky z části teoretické. Konkrétně jsou navržena a doporučena zlepšení marketingové komunikace. Nejdříve je představen e-shop, pro který se bude komunikace navrhovat, je charakterizována cílová skupina a stručně popsán marketingový mix, poté je provedena analýza konkurence. Dále jsou již navrženy a doporučeny vhodné nástroje. Nástroje, které byly realizovány v praxi, jsou následně vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.