Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníků lázeňských destinací
Kucinová, Martina
Tato diplomová práce se zabývá problematikou faktorů kvality služeb, které ovlivňují nákupní chování lázeňských návštěvníků, konkrétně českých samoplátců. Cílem této práce je stanovit pořadí významnosti faktorů kvality, identifikovat faktory, které mají vliv na loajalitu a zjistit možné závislosti na pohlaví, věku a vzdělání návštěvníků. Tohoto cíle je dosaženo statistickým zpracováním dat vzešlých z primárního šetření. Na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zvýšení kvality služeb, a tedy obecně ke zlepšení celkové konkurenceschopnosti poskytovatelů lázeňských a wellness služeb.
Komunikační strategie společnosti Vašíček - pekařství a cukrářství, s. r. o.
Kucinová, Martina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikační strategie podnikatelského subjektu - Vašíček -- pekařství a cukrářství, s. r. o. Práce se nejprve soustřeďuje na vymezení teoretických poznatků důležitých k pochopení dané problematiky a poté na komplexní analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, rozbor konkurence, současného komunikačního mixu a firemní identity. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které poskytuje informace o komunikaci a image společnosti. Hlavním cílem této práce je změnit, popřípadě navrhnout nová komunikační opatření, včetně jejich realizace a stanovení rozpočtu, která povedou k zefektivnění komunikace společnosti a k posílení image.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.