Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě a jejich využití v marketingu
Kucharčíková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti propagace na sociálních sítích, a na základě analýzy vybrané kampaně zhodnotit efektivitu této propagace a formulovat doporučení do budoucna. Teoretická část se nejprve zabývá specifiky marketingu na Internetu, dále popisuje vybrané zástupce sociálních sítí se zaměřením na jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. V praktické části práce je řešena případová studie týkající se zavedení nového výrobku na trh, jež bylo komunikováno také na Facebooku. Kampaň je zkoumána především prostřednictvím dotazníkového šetření, které má za cíl, zjistit její komunikační a prodejní efektivitu.
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Prostějov
Kucharčíková, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek a nákupních zvyklostí v maloobchodu v oblasti potravin ve městě Prostějov. V úvodu je představeno téma nákupní chování a stanoven cíl práce. V první kapitole je charakterizováno město Prostějov a jeho obchodní vybavenost. Druhá kapitola popisuje současné trendy nákupního chování v České republice. Třetí část práce je věnována výsledkům provedeného dotazníkového šetření. Závěr práce shrnuje nejdůležitější poznatky a výsledky šetření srovnává s celorepublikovými trendy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.