Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o.
Kubová, Věra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
První kapitola se věnuje obecným charakteristikám mateřské společnosti Siemens AG. Druhá kapitola potom přibližuje vznik a charakteristiku společnosti Siemens s.r.o. v České republice. Třetí kapitola popisuje komunikaci české společnosti v závislosti na té mateřské, a to především těm aspektům, které jsou pro ni závazné v závislosti na mateřské společnosti. Čtvrtá kapitola se zabývá problematikou Corporate Responsibility a součástí obsáhlé čtvrté kapitoly je politika životního prostředí. V poslední páté kapitole je zobrazeno portfolio významnosti, které ilustruje priority managementu společnosti a investorů v oblasti Corporate Responsibility.

Viz též: podobná jména autorů
2 KUBOVÁ, Veronika
1 Kubová, Viktorie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.