Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kubová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.