Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Činnost influencerů na sociální síti Instagram z hlediska zákona o regulaci reklamy
Kubištová, Kristýna ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Hurychová, Klára (oponent)
Činnost influencerů na sociální síti Instagram z hlediska zákona o regulaci Diplomová práce se zabývá problematikou influencer marketingu na sociální síti Instagram jako moderní formy reklamy, která je činěna prostřednictvím tzv. influencerů. Zaměřuje se především na otázku regulace reklamy na platformě Instagram, a to specificky na tzv. skrytou reklamu, potažmo pravidla, vhodnost a dostatečnost označování reklamních spoluprací mezi zadavateli a influencery a problematiku této obla Za tím účelem vymezuje především v 1. a 2. kapitole jednotlivé pojmy jako je influencer marketing a jeho formy, influencer, platforma Instagram jako sociální médium a reklama včetně jejích odnoží v podobě teleshoppingu, product placementu a spozoring marketingového, ale především z hlediska právního, a oba obory tak propojuje. Stěžejní část diplomové práce ve 3. kapitole je věnována rozboru nekalé obchodní praktiky spočívající v nepřiznání obchodního záměru. V této kapitole je rovněž zahrnuto srovnání s přístupem jiných států (zejm. Německa a Švédska) prostřednictvím tamní judikatury. Problematika samotného označování reklamních příspěvků na Instagramu zohledňující specifické nástroje poskytované Instagramem či jazyk užívaný k čení a jejich vhodnost potom rozebrána ve 4. kapitole diplomové práce. V této části je pro porovnání...

Viz též: podobná jména autorů
1 KUBIŠTOVÁ, Karolína
1 Kubištová, Kamila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.