Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie firmy Meopta s.r.o. na zahraničních trzích
Lebduška, Martin ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krutílková, Pavla (oponent)
V první kapitole práce uvádí teoretické definice marketingu a odborných pojmů, které jsou používány dále v práci. Ve druhé kapitole se zabývá popisem zkoumané firmy, její historií, fungováním a specifiky. Třetí kapitola je zaměřena na porovnání prostředí Ruského a Finského trhu. Předposlední kapitola pojednává o aktivitě konkurenčních firem na zkoumaných trzích. V páté kapitole jsou pak na základě SWOT analýzy navrhnuty změny marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.