Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh marketingové komunikace Košík.cz
Krupka, Radim ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ryšánek, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. V teoretické části jsou nejprve nastíněna východiska práce, definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové nástroje se zaměřením na marketingovou komunikaci a oblast e-commerce. V praktické části jsou veškeré analýzy obsažené v části teoretické aplikovány na online obchod s potravinami Košík.cz. Nejprve byla provedena situační analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza, podrobně je analyzována současná marketingová komunikace a na základě zjištění z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření je zpracován návrh marketingové komunikace dle frameworku STDC, představeného v části teoretické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.