Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice
Krucká, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami sportovním klubem Tenis Klánovice. Dále na základě dotazníkového šetření a zjištěných datech určit nedostatky v nabízených službách a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Byla použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně dotazník. Dotazování bylo písemné. Proběhl polostrukturovaný rozhovor s předsedou klubu. Bylo provedeno pozorování. Výsledky: Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou zákazníci spokojeni. Ukázalo se ale několik slabých míst v poskytovaných službách, které lze zlepšit. Byla proto navržena opatření, která by tyto nedostatky upravila Klíčová slova:sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.