Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika pojišťovacího zprostředkovatele v rámci životního pojištění
Kruťa, Adam ; Saidl, František (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Vliv globalizace sílí na všech trzích, stejně tomu je i na trhu pojistném, kde v posledních letech sílí nové vývojové trendy, které s sebou přináší řadu změn. Pomineme-li rizika spojená s majetkovým pojištěním, lidé si stále více uvědomují potřebu zajistit rizika spojená s jejich životem v případě nenadálých událostí, které vedou k propadu jejich příjmů. S tímto vznikají otázky: Je klientovo pojištění dostačující? Zajistí je? Jak by mělo být nastaveno? Tyto otázky staví pojištěného a poradce před problém identifikace rizika a predikci budoucích škod, plynoucích z těchto nových nebezpečí. Většina klientů si dnes uvědomuje nynější špatné nastavení sociálního systému v České republice, proto se stále větší počet občanů stává klienty komerčních pojišťoven a obrací na finanční poradce. Životní pojištění prošlo v posledních desíti letech převratnými změnami a poskytuje možnost komplexního zajištění tak, jak je tomu v bohatých západních zemích. Komplexnost, variabilita a flexibilita se přesouvají v očích klienta na první místo. Jak ale produkt správně nastavit? Vzhledem k tomu, že se několik let profesně věnuji finančnímu poradenství, rozhodl jsem se touto cestou zúročit své poznatky a informace získané praxí v oboru. Proto jsem vytvořil metodický návod pro finanční poradce, který se zaměřuje na metodiku ochrany příjmu v životním pojištění.
Metodika pojišťovacího zprostředkovatele v rámci životního pojištění
Kruťa, Adam ; Saidl, František (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Vliv globalizace sílí na všech trzích, stejně tomu je i na trhu pojistném, kde v posledních letech sílí nové vývojové trendy, které s sebou přináší řadu změn. Pomineme-li rizika spojená s majetkovým pojištěním, lidé si stále více uvědomují potřebu zajistit rizika spojená s jejich životem v případě nenadálých událostí, které vedou k propadu jejich příjmů. S tímto vznikají otázky: Je klientovo pojištění dostačující? Zajistí je? Jak by mělo být nastaveno? Tyto otázky staví pojištěného a poradce před problém identifikace rizika a predikci budoucích škod, plynoucích z těchto nových nebezpečí. Většina klientů si dnes uvědomuje nynější špatné nastavení sociálního systému v České republice, proto se stále větší počet občanů stává klienty komerčních pojišťoven a obrací na finanční poradce. Životní pojištění prošlo v posledních desíti letech převratnými změnami a poskytuje možnost komplexního zajištění tak, jak je tomu v bohatých západních zemích. Komplexnost, variabilita a flexibilita se přesouvají v očích klienta na první místo. Jak ale produkt správně nastavit? Vzhledem k tomu, že se několik let profesně věnuji finančnímu poradenství, rozhodl jsem se touto cestou zúročit své poznatky a informace získané praxí v oboru. Proto jsem vytvořil metodický návod pro finanční poradce, který se zaměřuje na metodiku ochrany příjmu v životním pojištění.
Příčiny fluktuace pracovního týmu ve vybrané společnosti
Kruťa, Adam
Bakalářská práce analyzuje současnou situaci v pracovním týmu vybrané společnosti spojenou s vysokou fluktuací. Teoretická východiska popisují problém fluktuace, prvky motivace a spokojenosti zaměstnanců. Tyto prvky jsou pomocí dotazníkového průzkumu vyhodnoceny tak, aby byly zjištěny skutečné a možné příčiny odchodu zaměstnanců ze společnosti a k nim jsou navržena účelná řešení, která mohou snížit fluktuaci zaměstnanců v pracovním týmu. V pracovním týmu společnosti je zaveden neefektivní kariérní růst operátora, který by bylo vhodné nahradit jiným, splňujícím požadavky operátorů. Více než 50 % současných zaměstnanců uvedlo jako případný důvod odchodu jinou pracovní příležitost, neodpovídající mzdové ohodnocení a výkonnostní odměny, náplň práce, nadřízeného, nedostatek času a malusy. Bývalí zaměstnanci se shodli, že konečným důvodem odchodu byl jejich nadřízený. Přínosné by bylo školení manažerských dovedností pro současné vedoucí pracovníky externími lektory, kteří jsou specialisty v oboru a pomohou tak vytvořit kvalitní zázemí pro management společnosti. K lepšímu chodu ve firmě jistě přispějí pravidelné průzkumy spokojenosti zaměstnanců, vyhodnocení operátora měsíce, vyhodnocení týmu měsíce, věrnostní benefity pro dlouhodobě zaměstnané operátory, diferenciace práce, nové prvky odměn, eliminace malusů, nová vedoucí pozice a intenzivnější informovanost operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.