Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zabezpečení dočasného a náhradního ubytování obyvatelstva evakuovaného ze zóny havarijního plánování jaderné elektrárny Dukovany
Balharová, Gabriela ; Menšík, Miroslav (oponent) ; Kremlička, Antonín (vedoucí práce)
Téma mé bakalářské práce je Zabezpečení dočasného a náhradního ubytování obyvatelstva evakuovaného ze zóny havarijního plánování Jaderné elektrárny Dukovany. V úvodu se zabývám krizovou situací a obecnou charakteristikou Jaderné elektrárny Dukovany. Následuje popis radiační havárie, co nám při této havárii hrozí a jak se máme při jejím vzniku chovat. Následující části jsou vyhrazeny pro vnější havarijní plán Jaderné elektrárny Dukovany, evakuaci obyvatelstva a jeho náhradní i dlouhodobé ubytování. Soustředím se na otázku: „Co s evakuovanými obyvateli dělat dál, jak je zabezpečit?“. Jaké povinnosti mají starostové příjmových a evakuovaných obcí. Samozřejmě zde nechybí ani legislativní vymezení. Poslední kapitola je věnována mému návrhu, jak otázky spojené s přesídlením obyvatelstva řešit. V závěru bakalářské práce je souhrn poznatků, které jsem při zpracování práce získala.
Příprava pedagogických pracovníků v oblasti ochrany obyvatelstva
Zdražilová, Lucie ; Menšík, Miroslav (oponent) ; Kremlička, Antonín (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je příprava pedagogických pracovníků v oblasti ochrany obyvatelstva. Protože lidé jsou čím dál častěji vystavováni mimořádným událostem je důležité, aby věděli jak se mají v těchto případech chovat. Pouze vzdělaný občan dokáže pomoci minimalizovat následky. Důležité je začít vzdělávat děti a mládež už na základních, středních i vysokých školách. A proto potřebujeme dobře vzdělané a informované pedagogy. V první části práce jsme se zabývala charakterizací ochrany obyvatelstva a její historii v našich podmínkách. Dále jsem popsala legislativní vymezení této problematiky. V další části jsem popsala jednotlivé organizace, které poskytují další vzdělání pro pedagogy. V konečné části jsem se věnovala současnému stavu vzdělávání, jeho zhodnocení a také budoucímu vývoji.
Komparace přístupů k informování cizinců o žádoucím chování při MU
Kaletová, Lenka ; Kremlička, Antonín (oponent) ; Menšík, Miroslav (vedoucí práce)
Ochrana obyvatelstva nabývá v současné době neustále na významu a je nezbytnou součástí bezpečnosti občanů České republiky. Jedním z důležitých úkolů ochrany obyvatelstva je informovat a varovat občany před možným nebo již nastalým ohrožením. Vzhledem ke stále se zvyšujícímu počtu cizích státních příslušníků nacházejících se na našem území, se ukazuje jako nezbytné řešit také včasné informování cizinců v této oblasti. Porovnáním přístupu k informovanosti cizinců v ostatních zemích s aktuálním stavem České republiky nás může inspirovat k možným řešením dané problematiky. Vhodné nástroje komunikace umožní efektivní přenos informací na cílovou skupinu. Důležité je změnit postoj jednotlivců i odpovědných orgánů k dané problematice.
Komparace přístupů k informování cizinců o žádoucím chování při MU
Kaletová, Lenka ; Kremlička, Antonín (oponent) ; Menšík, Miroslav (vedoucí práce)
Ochrana obyvatelstva nabývá v současné době neustále na významu a je nezbytnou součástí bezpečnosti občanů České republiky. Jedním z důležitých úkolů ochrany obyvatelstva je informovat a varovat občany před možným nebo již nastalým ohrožením. Vzhledem ke stále se zvyšujícímu počtu cizích státních příslušníků nacházejících se na našem území, se ukazuje jako nezbytné řešit také včasné informování cizinců v této oblasti. Porovnáním přístupu k informovanosti cizinců v ostatních zemích s aktuálním stavem České republiky nás může inspirovat k možným řešením dané problematiky. Vhodné nástroje komunikace umožní efektivní přenos informací na cílovou skupinu. Důležité je změnit postoj jednotlivců i odpovědných orgánů k dané problematice.
Příprava pedagogických pracovníků v oblasti ochrany obyvatelstva
Zdražilová, Lucie ; Menšík, Miroslav (oponent) ; Kremlička, Antonín (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je příprava pedagogických pracovníků v oblasti ochrany obyvatelstva. Protože lidé jsou čím dál častěji vystavováni mimořádným událostem je důležité, aby věděli jak se mají v těchto případech chovat. Pouze vzdělaný občan dokáže pomoci minimalizovat následky. Důležité je začít vzdělávat děti a mládež už na základních, středních i vysokých školách. A proto potřebujeme dobře vzdělané a informované pedagogy. V první části práce jsme se zabývala charakterizací ochrany obyvatelstva a její historii v našich podmínkách. Dále jsem popsala legislativní vymezení této problematiky. V další části jsem popsala jednotlivé organizace, které poskytují další vzdělání pro pedagogy. V konečné části jsem se věnovala současnému stavu vzdělávání, jeho zhodnocení a také budoucímu vývoji.
Zabezpečení dočasného a náhradního ubytování obyvatelstva evakuovaného ze zóny havarijního plánování jaderné elektrárny Dukovany
Balharová, Gabriela ; Menšík, Miroslav (oponent) ; Kremlička, Antonín (vedoucí práce)
Téma mé bakalářské práce je Zabezpečení dočasného a náhradního ubytování obyvatelstva evakuovaného ze zóny havarijního plánování Jaderné elektrárny Dukovany. V úvodu se zabývám krizovou situací a obecnou charakteristikou Jaderné elektrárny Dukovany. Následuje popis radiační havárie, co nám při této havárii hrozí a jak se máme při jejím vzniku chovat. Následující části jsou vyhrazeny pro vnější havarijní plán Jaderné elektrárny Dukovany, evakuaci obyvatelstva a jeho náhradní i dlouhodobé ubytování. Soustředím se na otázku: „Co s evakuovanými obyvateli dělat dál, jak je zabezpečit?“. Jaké povinnosti mají starostové příjmových a evakuovaných obcí. Samozřejmě zde nechybí ani legislativní vymezení. Poslední kapitola je věnována mému návrhu, jak otázky spojené s přesídlením obyvatelstva řešit. V závěru bakalářské práce je souhrn poznatků, které jsem při zpracování práce získala.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.