Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením
Krausová, Dana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením Cíle práce: Cílem výzkumu je navrhnout a ověřit vhodné didaktické kroky při nácviku plaveckých dovedností v přípravné plavecké výuce u dětí s mentálním postižením. Analýza odborné literatury a realizace experimentální výuky umožní formulovat nové poznatky a vyhodnotit praktické zkušenosti formou doporučení pro praxi. Metoda: Výzkum bude sledovat schopnosti a plavecké dovednosti dětí s mentálním postižením v přípravné plavecké výuce. Použijeme metodu kvalitativního přímého a zúčastněného pozorování. Sběr dat bude proveden formou sociologického šetření u rodičů, kasuistikou a rozhovorem probandů. Současně získáme data pomocí dotazníků pro pedagogické pracovníky. Použijeme také metodu evaluace, praktické zkoušení a škálování. Výsledky: Výzkumem jsme zjistily, že vždy záleží na charakteru a míře postižení, na momentálním a psychickém stavu jedince. Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením je zdlouhavá až několikaletá. Za nejdůležitější v přípravné výuce považujeme adaptaci na vodní prostředí, nácvik plaveckého dýchání a plavecké polohy. Ve většině případů je nutný individuální přístup. Klíčová slova: přípravná plavecká výuka, adaptace, plavecké dýchání, plavecké polohy, mentální postižení
Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením
Krausová, Dana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením Cíle práce: Cílem výzkumu je navrhnout a ověřit vhodné didaktické kroky při nácviku plaveckých dovedností v přípravné plavecké výuce u dětí s mentálním postižením. Analýza odborné literatury a realizace experimentální výuky umožní formulovat nové poznatky a vyhodnotit praktické zkušenosti formou doporučení pro praxi. Metoda: Výzkum bude sledovat schopnosti a plavecké dovednosti dětí s mentálním postižením v přípravné plavecké výuce. Použijeme metodu kvalitativního přímého a zúčastněného pozorování. Sběr dat bude proveden formou sociologického šetření u rodičů, kasuistikou a rozhovorem probandů. Současně získáme data pomocí dotazníků pro pedagogické pracovníky. Použijeme také metodu evaluace, praktické zkoušení a škálování. Výsledky: Výzkumem jsme zjistily, že vždy záleží na charakteru a míře postižení, na momentálním a psychickém stavu jedince. Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením je zdlouhavá až několikaletá. Za nejdůležitější v přípravné výuce považujeme adaptaci na vodní prostředí, nácvik plaveckého dýchání a plavecké polohy. Ve většině případů je nutný individuální přístup. Klíčová slova: přípravná plavecká výuka, adaptace, plavecké dýchání, plavecké polohy, mentální postižení

Viz též: podobná jména autorů
4 KRAUSOVÁ, Dana
1 KRAUSOVÁ, Daniela
2 KRAUSOVÁ, Denisa
1 Krausová, Dagmar
2 Krausová, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.