Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tower-defense/attack hra v Unity
Kratschmer, Tomáš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je shrnout základní aspekty her a představit často využívané koncepty, algoritmy a mechaniky (nejen) u karetních her a současně je demonstrovat na počítačové hře ByteWars. Tato práce se zaměřuje především na techniky umělé inteligence, jako je vyhledávání nejlepších cest v grafu (mapě) podle různých kritérií a prohledávání stavového prostoru pomocí metody ExpectiMiniMax pro možnost hraní hry počítačem. Každá hra musí být nějak zábavná a musí zaujmout hráče, proto tato práce pojednává i o konceptech herního designu. Výsledkem této práce je i samotná hra, která je volně dostupná na portálu itch.io. Ta je vyvinuta v populárním herním enginu Unity s pomocí programovacího jazyka C#.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.