Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
Krňávková, Barbora
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního prostředí v prodejnách se spodním prádlem. Hlavním úkolem práce je navrhnout marketingová opatření, která pomohou prodejnám se spodním prádlem vytvořit vhodné prostředí a usnadní nakupujícím i prodávajícím celý nákupní proces. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, emocí a pocitů, které ovlivňují a působí na zákazníka během nákupního procesu. Dále se zabývá určením, jaký vliv na zákazníka mají jednotlivé prvky nákupního prostředí obchodů se spodním prádlem. Byl využit kvalitativní a kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím hloubkových rozhovorů s potenciálními zákazníky (n = 31) a dotazníkového šetření (n = 326). Jako doplněk výzkumu byl proveden mystery shopping(n = 10). Z výsledků výzkumu je patrné, že zákazníci jsou nejvíce ovlivněni personálem prodejny a největším problémem při nakupování spodního prádla je jeho zkoušení.
Ekonomická efektivnost firmy poskytující služby ve slévárenství
Krňávková, Barbora
Bakalářská práce se zabývá hodnocením ekonomické efektivnosti firmy Merctech, s. r. o. poskytující služby ve slévárenství za období 2011 až 2013. První část bakalářské práce se zabývá použitými metodami a teorií, kde je popsána problematika ekonomické efektivnosti, služeb, konkurence, podnikání, marketingového prostředí a finanční analýzy. Druhá část práce obsahuje charakteristiku podniku a slévárenství, vymezuje obchodní vztahy, konkurenční a marketingové prostředí. Většina práce je věnována hodnocení ekonomické efektivnosti podniku prostřednictvím metod finanční analýzy. Na základě výsledků analýzy jsou uvedeny komentáře a návrhy na zlepšení finanční situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.