Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Míra efektivity implementace etického kodexu v pojišťovnictví v ČR
Kosíková, Renata
Práce se zabývá problematikou etiky a etického kodexu v pojišťovacím oboru v ČR, jejímž cílem je objasnění implementace tohoto kodexu a efektivita jeho využívání v praxi. Dosažení cíle doprovázelo zpracovaní literární rešerše a výzkumná část skládající se ze tří metod. Z kvantitativního šetření, které se vztahovalo na členské pojišťovny České asociace pojišťoven a na pojišťovací zprostředkovatele, členy České asociace společností finančního poradenství a zprostředkování. Dále z kvalitativního průzkumu, jehož se zúčastnili pracovníci z oboru, kteří zastávají vyšší pracovní pozice a třetí metoda tvořila komparaci etických kodexů, již zmíněných asociací. Výsledky ukazují neuspokojivou úroveň implementace etického kodexu v pojišťovnictví a jeho nedostatečnou efektivitu v rámci jednotlivých společností. V práci byla navržena patřičná opatření, která by tento problém mohla do budoucna pozitivně ovlivnit.
Řešení informačních potřeb obchodního týmu v leasingové společnosti s využitím ICT nástrojů
Kosíková, Renáta ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Wiedermann, Miroslav (oponent)
O informacích se dnes mluví jako o základním zdroji firmy, který je klíčový pro získání konkurenční výhody na trhu. Té lze dosáhnout nalezením relevantních informací, které jsou předpokladem pro tvorbu znalostí. Získané znalosti dávají firmám příležitost zlepšit svoji pozici vůči konkurentům rychlým nalezením požadovaných informací pro správné rozhodování. Proto tato diplomová práce řeší problematiku získávání relevantních informací, přičemž tuto problematiku vztahuje na praxi v leasingové společnosti. Aby společnost mohla takové informace nalézt, musí nejprve přesně definovat konkrétní informační potřeby pracovních rolí, a pak je může efektivně získávat využitím současných informačních technologií, konkrétně nástroji informačního managementu. Infomační management je významně ovlivňován rychle se měnícími trendy, mezi které řadíme Big Data, mobilitu, Cloud Computing, sociální média a další. Díky těmto trendům roste dynamicky každý den objem elektronicky zpracovávaných informací v různých formátech. Tento trend může znesnadňovat hledání relevantních informací. Díky specifikaci informačních potřeb a díky používání moderních nástrojů informačního managementu bude firma schopna nalézt požadované informace v kratším čase, nebo např. nalezne více informací za stejný čas než firma konkurenční. To jí umožní rychlejší a efektivnější rozhodování a přinese jí to výhodu oproti ostatním konkurentům na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kosíková, Renáta
3 Košíková, Romana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.