Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Financing Climate Action: The Pricing of Green Bonds and Its Determinants
Kortusová, Anna ; Kočenda, Evžen (vedoucí práce) ; Teplý, Petr (oponent)
Zelené dluhopisy představují slibný nástroj jak umožnit investorům financo- vat projekty v oblasti životního prostředí. Otázkou zůstává, zda-li se výnosy zelených dluhopisů liší od výnosů dluhopisů konvenčních. Tato práce zkoumá tyto cenové nesrovnalosti na sekundárním trhu porovnáním výnosů zelených a syntetických konvenčních dluhopisů pomocí panelové regrese s použitím fixních efektů. Výsledky analýz odhalují existenci negativní prémie ("ze- lená prémie") spojené se zelenými dluhopisy: díky vysoké poptávce ze strany investorů zaměřujících se na udržitelné investice vykazují zelené dluhopisy nižší výnos v porovnání s konvenčními, a to v průměru o 1.12 bazických bodů. Průřezová data jsou použita pro estimaci variace zelené prémie napříč dluhopisy s různými charakteristikami. Zjišťujeme, že investoři jsou ochotni přijmout nižší výnos u dluhopisů, jejichž přínos k životnímu prostředí a re- port o alokaci výtěžků obdržely externí ověření. Výnos zeleného dluhopisu také klesá, pokud jsou výtěžky použity na financování nových projektů, zatímco refinancování existujících projektů vede ke zvýšení požadovaného výnosu dluhopisu. Naše zjištění poskytují cenné přínosy v inovativní oblasti zelených dluhopisů. Odhadovaná velikost zelené prémie nasvědčuje tomu, že rozdíl ceny zelených a konvenčních dluhopisů...
Revision of a Strategy In an Existing Entity
Kortusová, Anna ; Balcar, Petr (vedoucí práce) ; Fišerová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je přispět k pochopení významu strategického managementu jako součásti řízení podniku. Aplikace standardního strategického rámce je prezentována prostřednitvím případové studie týkající se existující středně velké společnosti. Cílem je aktualizovat současnou strategii společnosti tak, aby byl zajištěn úspěšný budoucí rozvoj. V první části práce jsou na základě využití poznatků získaných studiem odborné literatury představeny hlavní koncepty a fáze procesu strategického řízení. Druhá část práce je postavena na komplexní analýze vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, s cílem formulovat přepracované dlouhodobé strategie. Výsledky interního a externího auditu identifikují klíčové oblasti budoucího úspěchu společnosti, kterými jsou orientace na zákazníka, zavádění nejmodernějších technologií, zajištění efektivních procesů, posilování obchodních vztahů a zvyšování angažovanosti zaměstnanců. Na základě těchto oblastí jsou vytvořeny strategické cíle a strategické iniciativy, které jsou dále rozpracovány pomocí manažerského systému Balanced Scorecard. Následně je navržen vyvážený soubor měřítek výkonnosti, která jsou propojena se zrevidovanou strategií tak, aby bylo umožněno vyhodnocovat pokrok společnosti směrem k dosažení strategických cílů. V závěru práce je navržen osmiměsíční...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.