Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
Mobilní demo Sound Run v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové herní demo, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážkám. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledem k popularitě dané platformy.
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.