Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku
Kopúnová, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzu, jehož některé druhy jsou díky nové legislativě v Evropské unii zařazeny na seznam nových potravin. Cílem je návrh marketingových strategií na základě SWOT analýzy, které by pomohly ke zvýšení prodejů hmyzích produktů v České republice. Tato SWOT analýza vychází z literární rešerše, která se zabývá entomofagií, konkrétně její historií, současnou praxí, enviromentálními a nutrič-ními aspekty ve srovnání s masem a legislativou v Evropské unii. Dalším podkla-dem byla provedená analýza společností v USA a EU, jenž se již prodejem těchto produktů zabývají, a také výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 445 respondentů. Výsledkem bylo vytvoření 4 marketingových strategií, na jednu z nich byly také vyčísleny náklady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.