Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření virality faktorů v reklamě
Konvalinková, Monika ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce měří změnu postoje a míru zapamatování produktu a služby u humorné reklamy, která je komparována s informativní reklamou. V teoretické části jsou k tomu vymezeny pojmy jako reklama, humor v reklamě, postoje a paměť. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumána změna postoje a míra zapamatování u dvou reklam, které jsou komparovány. Jedná se o humornou televizní reklamu od T-mobile a informativní reklamu od O2. Obě reklamy jsou konkurenty na trhu, propagují tedy podobné služby a cílí na stejný sortiment zákazníků. V práci je cíleno na studenty. Výsledky výzkumu jsou použity k návrhu na vylepšení reklam, které definují možné nedostatky obou spotů, co se týče zapamatovatelnosti značky a služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.