Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multiplatformní vývoj mobilních aplikací pomocí webových technologií
Klos, Roman ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kolín, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je srovnání hybridních a UI frameworků pro tvorbu multiplatformní mobilní aplikace pomocí webových technologií. Teoretická část práce se věnuje problematice mobilních platforem, možnostem vývoje aplikací a detailněji se zabývá vývojem multiplatformních aplikací. V další části jsou popsány dva hybridní frameworky a pět UI frameworků, ty jsou následně vyhodnoceny a složí jako zdroj pro vytvoření mobilní aplikace, která se zabývá pylovým zpravodajstvím. Výsledkem této práce je přehled a srovnání vybraných hybridních a UI frameworků. Spolu s příkladem mobilní aplikace na jednom z vybraných frameworků.
Windows Phone 7 aplikace s backendem na Windows Azure
Kolín, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Řehořík, Filip (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a vývoj v cloudu hostované služby, která umožní vývojářům her pro platformu Windows Phone 7 rozšířit jejich produkty o sociální a kompetitivní aspekt, a to za použití Platform as a Service řešení Windows Azure pro účely hostování backendu této služby. První část práce se věnuje analýze na trhu dostupných systémů poskytujících pro cílovou platformu podobné služby. Na základě této analýzy jsou ve druhé části specifikovány funkční i obecné požadavky na navrhovanou a implementovanou aplikaci, které jsou podkladem pro vypracovanou analýzu případů užití. Třetí část je věnována popisu nejdůležitějších vlastností, API a specifik systému Windows Phone 7 jako softwarové platformy. Čtvrtá část se věnuje Windows Azure jako cloudové platformě, a to jak po stránce nejdůležitějších služeb, jejich vlastností a API pro jejich využití, tak po stránce obchodních a cenových podmínek. Pátá část se zabývá architekturou a nejdůležitějšími implementačními detaily samotné aplikace. Závěrečná část obsahuje uživatelskou příručku a to jak pro koncového uživatele grafické aplikace, tak pro vývojáře se zájmem použít knihovnu s API při vývoji své hry. Výstupem této práce je navržená a naimplementovaná aplikace s architekturou klient-server připravená k nasazení backendu do prostředí Windows Azure a frontendu na Windows Phone 7 zařízeních. Klientská část této aplikace se skládá z knihovny určené vývojářům her, která pro ně zapouzdřuje API pro přístup k internetovému backendu a grafického frontendu určeného koncovým uživatelům. Serverová část, která obsahuje většinu logiky, má REST rozhraní. Architektura aplikace umožňuje budoucí rozšíření po stránce funkcionality i klientských platforem.
Operační systém Android
Kolín, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Ve své bakalářské práci nazvané Operační systém Android popisuji nástroje, možnosti a specifika relativně nového operačního systému pro telefony a jiná přenosná zařízení, který se jmenuje Android. Práce má několik částí. V první se věnuji pozadí celého projektu Android. V další se již zabývám konkrétními nástroji, které jsou vyvíjeny pro programátory, aby jim umožnily nebo usnadnily vývoj pro tuto platformu. Další a zdaleka největší část obsahuje konkrétní popis specifik, možností a nástrojů, které tento systém programátorovi nabízí k využití. V poslední, praktické části demonstruji popsaná specifika a možnosti na vzorové aplikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.