Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing neziskových organizací
Kohnová, Markéta ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hrusová, Lucie (oponent)
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti využití marketingových metod v neziskových organizacích. Práce prozkoumává toto téma jak z teoretického hlediska, tak z praktického, kdy pomocí případových studií popisuje marketingová úsilí několika vybraných neziskových organizací. Celkovým cílem práce je poukázat na fakt, že i v neziskových organizacích by marketing měl být nedílnou součástí obchodní strategie a plánu, jelikož jeho využívání přispívá k celkovému úspěchu neziskové organizace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kohnová, Michaela
1 Kohnová, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.