Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing importance of women's body image
Kocková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tématem předkládané diplomové práce je "Marketingový význam body image žen". Cílem práce je zjistit a zhodnotit postoj žen k vnímání body image, a také jak vnímají zobrazování žen v televizních reklamách, posoudit toto vnímání se skutečným zobrazováním žen v reklamách. Následně vyslovit určité trendy v této oblasti a prezentovat marketingové doporučení zjištěné z těchto výsledků. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitolu tvoří přehled o současném stavu řešené problematiky, která poskytuje základ pro praktickou část. Druhou kapitolu tvoří metodika práce, ve které popisujeme použité metody práce. Zvláštní pozornost je věnována dotazníkového průzkumu a obsahové analýze. Poslední dvě kapitoly se zabývají výsledky práce. Ve třetí kapitole jsme zrealizovali marketingový průzkum vnímání body image žen a jeho vyhodnocení, také jsme zhodnotili hypotézy, které jsme si na začátku dotazníkového průzkumu stanovili. Poslední kapitola se zabývá samotním zobrazováním žen v televizních reklamách. Tuto analýzu jsme uskutečnili díky již zmiňované obsahové analýze. V této kapitole jsou v závěru vysloveny marketingové doporučení vycházející ze zjištění získaných z dotazníkového průzkumu, obsahové analýzy a z doplněných informací získaných z dat MML-TGI. Závěr práce zachycuje celkové shrnutí práce v nejhlavnějších bodech a dosažených výsledcích, a také zachycuje marketingové doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kočková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.