Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
Kocfeldová, Kristýna
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generací Y a Z na trhu s módou a problematikou udržitelnosti. Cílem práce bylo zjistit, jaké je chování těchto spotřebitelů na trhu s módou a identifikovat jejich vnímání a postoj k udržitelné módě. K naplnění cíle vedla analýza primárních a sekundárních dat. Sekundární data sloužila k přehledu o aktuální situaci na světovém a českém trhu s módou a zjištění přístupu subjektů k problematice udržitelnosti v módě. Primární data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření (n=200) a kvalitativního výzkumu formou hloubkových rozhovorů se šesti zástupci těchto generací. Součástí práce je také shluková analýza, pomocí které byly identifikovány tři segmenty spotřebitelů. Na základě zjištěných poznatků byla vytvořena doporučení pro subjekty na trhu s módou, jejichž účelem je zvýšení povědomí o problematice udržitelnosti v módě a podpora prodeje udržitelné módy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.