Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový význam privátních značek
Kočová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hrušová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá marketingovým významem privátních značek v sortimentu potravinářského a drogistického zboží. Úvodní teoretická část zahrnuje popis důležitých aspektů odvětví maloobchodu, dále se zabývá vymezením pojmů značka a privátní značka (strategie privátních značek a jejich význam pro jednotlivé tržní subjekty). Následující kapitola analyzuje minulou, současnou situaci a možné budoucí trendy v oblasti privátních značek na základě dat společnosti The Nielsen Company. Důraz je kladen na evropský a český trh. Vlastní výzkum spočívá v identifikaci postojů českých spotřebitelů k sortimentu privátních značek metodou dotazování. Závěr tvoří formulace doporučení pro podnikovou praxi a shrnutí nejpodstatnějších poznatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.