Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie online marketingu projektu iUcto.cz
Kuděla, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Podíl online marketingových aktivit na celkovém marketingu společností neustále roste. Bez online marketingové strategie však není možné aktivity efektivně koordinovat a využívat tak celého potenciálu, který online marketing nabízí. Tato práce si klade za hlavní cíl analyzovat stav online marketingových nástrojů projektu iUcto.cz a návrh doporučení, která následně umožní tvorbu efektivní a smysluplné online marketingové strategie. Jednotlivé nástroje online marketingu jsou popsány v teoretické části práce. Následuje krátký popis použitých nástrojů, představení projektu iUcto.cz a jeho konkurence, a jednotlivé analýzy webu iUcto.cz, v části praktické. V závěru práce jsou na základě těchto východisek uvedena konkrétní doporučení pro online marketingové kanály, které mohou být pro projekt iUcto.cz zajímavé.
Změna v přístupech v SEO po updatech Penguin a Panda
Potužáková, Karolína ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Algoritmy vyhledávačů se neustále vyvíjejí s cílem poskytnout uživateli co nejkvalitnější a nejrelevantnější výsledky. Updaty algoritmu Google s názvem Panda a Penguin byly v poslední době jedny z nejvýraznějších a mnoho webových stránek, které využívají zakázané metody optimalizace, jimi bylo zasaženo. Webové stránky, pro které jsou tyto metody optimalizace využívány, jsou nyní vystaveny velkému riziku penalizace, která v mnoha případech může velmi vážně ohrozit návštěvnost stránek z přirozených výsledků vyhledávání. Cílem této práce je popsat metody optimalizace pro vyhledávače (SEO) a jejich možný dopad na hodnocení webu vyhledávači Seznam.cz a Google. Práce si zároveň klade za cíl ověřit, zda updaty Penguin a Panda mají na web, pro který byly některé ze zakázaných metod využívány, vliv a do jaké míry se tento vliv projevil. V teoretické části práce je popsána problematika vyhledávačů Seznam.cz a Google -- jejich fungování, vývoj algoritmů a možné faktory, na základě kterých vyhledávače hodnotí jednotlivé webové stránky. Krátce jsou také popsány nástroje, které je možné využít k analýze příčin penalizace. Po přečtení této práce získá čtenář základní orientaci v metodách SEO a vhodnosti jejich použití. Zároveň by měl být schopen identifikovat pravděpodobné příčiny penalizace webových stránek a navrhnout vhodnou strategii, kterou lze dosáhnout jejího odstranění.
Problematika vzniku a rozvoje komunitního webu
Konáš, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami tvorby komunitního webu od počáteční myšlenky až po ustálený proces jeho rozvoje. Celkově je práce rozdělená na teoretickou a praktickou část, kde jsou jednotlivé metody rozebrané a aplikované na webovém projektu Ara.cz. Teoretická část práce se zaměřuje na definování hlavních důvodů vzniku komunitního webu a na jednotlivé fáze tvorby a rozvoje webu. Práce se nezabývá technickými aspekty tvorby webu, ale pouze metodami a postupy vedoucími k tvorbě úspěšných komunitních stránek. Celkový výstup z teoretické části je souhrnem všech metod a postupů, jak nejlépe vytvořit komunitu v rámci webu a následně ji udržovat a rozvíjet. Praktická část diplomové práce se následně zabývá aplikací postupů a metod na konkrétní reálný projekt Ara.cz. Na základě vypracovaných analýz a průzkumů trhu je navržena vhodná strategie rozvoje webu do budoucna. Na závěr jsou formulovány způsoby propagace webu a jeho zviditelnění na internetu společně s metodami monetizace komunitního webu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Knechtl, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.