|
Marketing automobilových společností
Khachukaeva, Bella ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingová strategie automobilových společností. Podle mého názoru to je dost moderní téma, které je pro mě opravdu velmi zajímavé, bez ohledu na to, ţe jsem ţena, i kdyţ mi někdo řekl, ţe se toto téma hodí spíš k muţům. Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní marketingové mechanizmy vyskytující se na trhu automobilů, jaké jsou hlavní činitele automobilového marketingu, z čeho se skládá vlastní marketingová strategie společnosti. Oblast, na kterou je zaměřena moje práce, je velmi rozsáhlá a zahrnuje nejenom trhy Evropy, ale také Ruska, USA a jiných států, protoţe se prakticky kaţdá rozvinutá země ve větší nebo menší míře zabývá automobilovým průmyslem. Globální marketingová strategie automobilových společností zahrnuje metody, pomocí kterých společnosti podporují své výrobky nejen v tuzemsku, ale po celém světě, protoţe jestli firma chce být konkurenceschopná, musí vstoupit na zahraniční trhy.
|