Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Innovations in the Banking sector
Khachukaeva, Bella ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem práce je navrhnout zlepšení ve vybraném bankovním procesu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje tradičnímu a bankovnímu přístupům k inovacím. Definice inovací, klasifikace, zdroje, modely inovačního procesu, překážky inovací jsou představovány v teoretické části. Praktická část se zabývá analýzou procesu a vytvořením návrhu inovačního modelu procesu.
Marketing automobilových společností
Khachukaeva, Bella ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingová strategie automobilových společností. Podle mého názoru to je dost moderní téma, které je pro mě opravdu velmi zajímavé, bez ohledu na to, ţe jsem ţena, i kdyţ mi někdo řekl, ţe se toto téma hodí spíš k muţům. Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní marketingové mechanizmy vyskytující se na trhu automobilů, jaké jsou hlavní činitele automobilového marketingu, z čeho se skládá vlastní marketingová strategie společnosti. Oblast, na kterou je zaměřena moje práce, je velmi rozsáhlá a zahrnuje nejenom trhy Evropy, ale také Ruska, USA a jiných států, protoţe se prakticky kaţdá rozvinutá země ve větší nebo menší míře zabývá automobilovým průmyslem. Globální marketingová strategie automobilových společností zahrnuje metody, pomocí kterých společnosti podporují své výrobky nejen v tuzemsku, ale po celém světě, protoţe jestli firma chce být konkurenceschopná, musí vstoupit na zahraniční trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.