Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identita a image značky Milka
Kerndlová, Darja ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá identitou a image značky Milka. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je identita a image značky Milka a do jaké míry se tyto dvě části značky shodují. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem první kapitoly je vysvětlení pojmu značka, identita a image. Cílem druhé kapitoly je odhalit identitu značky Milka. Cílem poslední kapitoly je pak odhalit i její image a porovnat jí s identitou.
Český trh s přírodní kosmetikou
Kerndlová, Darja ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá českým trhem s přírodní kosmetikou. Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole je charakterizován pojem přírodní kosmetika a jak jí spotřebitel pozná. Druhá kapitola popisuje marketingový výzkum. Ve třetí kapitole je popsán vlastní marketingový výzkum a jeho výsledek. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o existenci přírodní kosmetiky a jaký k ní mají postoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.