Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role bankovních úvěrů nefinančním podnikům v hospodářském cyklu
Kavalírek, Jan ; Mandel, Martin (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Teoretická část práce představuje Rakouskou teorii hospodářských cyklů a rozebírá problematiku rovnováhy úspor a investic spolu s transmisním mechanismem mezi úsporami, depozity, úvěry a investicemi. Praktická část práce zkoumá hospodářský a úvěrový cyklus. Rozebírá nadměrnou úvěrovou expanzi obchodních bank spolu s příliš expanzivní politikou centrální banky. Je diskutováno procyklické jednání obchodních bank a současné nástroje centrální banky spolu s jejich omezenou účinností. V návaznosti na to jsou diskutovány možné úpravy měnové politiky s důrazem na makroobezřetnostní politiku a její jednotlivé úvěrové ukazatele. Závěr práce se zabývá způsobem přidělování úvěrů a nerovnováhou mezi poptávkou a nabídkou na úvěrovém trhu nefinančním podnikům, která je modelována využitím techniky nerovnovážného modelu.
Financování městské hromadné dopravy
Kavalírek, Jan ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Daněk, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou financování městské hromadné dopravy. Pro tyto účely byl zvolen Dopravní podnik hl. m. Prahy, jakožto největší tuzemský městský dopravce. Teoretická část práce se zaměřuje na stanovení podmínek pro spolufinancování městské hromadné dopravy z veřejných zdrojů. Praktická část analyzuje hospodaření Dopravního podniku hl. m. Prahy a na základě této analýzy popisuje možnosti spolufinancování městské hromadné dopravy z veřejných zdrojů spolu s možnými dopady změny struktury jejího financování.
Marketingová komunikační strategie pro projekt rehabilitačního centra společnosti Herbita
Havlová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kavalírek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zpracovává marketingovou komunikační strategii nově vzniklého relaxačního centra v Praze. Cílem projektu je vybudovat zařízení, které pomůže lidem uspokojit jejich nároky v péči o své zdraví a svůj vzhled a přinést jim chvíle relaxace a uvolnění. Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která má v první etapě, před zahájením provozu, za cíl především informovat potenciální zákazníky o nově vznikajícím pracovišti, prezentovat jim nabídku jeho služeb a motivovat je k první návštěvě. V druhé etapě, krátkou dobu po zahájení provozu relax centra, jde o vybudování preference služby u zákazníka a soustavné připomínání nabídky služeb

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.