Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury
Kasárník, Tomáš
Kasárník, T. Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se spotřebitel ve věku 18 až 65 let chová při nákupu letní zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury, jaké faktory ho při nákupu ovlivňují a jaké jsou jeho preference. Základem práce je literární rešerše, která obsahuje dosavadní přehled zkoumané problematiky, což vytváří základ pro praktickou část práce. V praktické části byla analyzována sekundární data získaná od největších cestovních agentur v České republice a primární data získána prostřednictvím dotazníkového šetření, jehož se zúčastnílo 311 respondentů. Po zpracování sekundárních i primárních dat byly zjištěny měnící se trendy při nákupu zahraniční letní dovolené, chování spotřebitelů dle věkových kategorií pří nákupu letní zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury, preference spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené, dále faktory, které spotřebi-tele při výběru dovolené ovlivňují a na základě těchto zjištění byla navrhnuta doporučení cestovní agentuře Zájezdy.cz pro zvýšení prodeje.
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva
Kasárník, Tomáš
KASÁRNÍK, T. Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. Diplomová práce. Brno: FRRMS MENDELU, 2019. Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu piva v České republice. Cílem práce bylo tyto vlivy identifikovat. Také byly zjištěny faktory, jež konzumenty ovlivňují při výběru restauračních zařízení za účelem konzumace piva. Rovněž byly představeny aktuální trendy na tomto trhu a preference spotřebitelů. Součástí výzkumu bylo dotazníkové šetření, jehož se zúčastnilo 408 respondentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.