Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současná reklama na alkohol
Karvaiová, Markéta ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Mareš, Petr (oponent)
Bakalářská práce Současná reklama na alkohol se zabývá kvalitativní analýzou několika českých televizních reklamních spotů známých značek luxusního i běžného alkoholu vyráběného v České republice. Opírá se o teoretická východiska z oblasti marketingové komunikace a z oblasti lingvistického studia. Výzkum sleduje používání persvazivních prostředků v reklamních video-spotech se zaměřením na cílové skupiny recipientů reklamního sdělení. Zvláštní pozornost je pak věnována prostředkům jazykovým, které jsou vztaženy k ostatním vyjadřovacím prostředkům v daném typu reklamy, jako je dynamický obraz a zvuk

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.