Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie firmy podnikající v oblasti školství
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu současné marketingové strategie vybrané firmy působící v oblasti školství a podat návrhy na její zlepšení. V teoretické části se nejdříve zabývám podstatou marketingu a základními specifiky služeb, poté navazuji problematikou marketingového řízení školy a aplikuji obecné pojetí marketingového mixu na oblast školství. V úvodu praktické části představuji firmu jako takovou, definuji její cílovou skupinu a provádím analýzu konkurence. Dále na základě vlastního průzkumu a zkušeností nabytých během studia na této škole analyzuji jednotlivé složky jejího marketingového mixu a provádím SWOT analýzu. V další podkapitole podrobněji rozebírám výsledky svého marketingového průzkumu a na závěr uvádím doporučení pro strategii této školy do budoucna.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod
Horáková, Radka ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Karasová, Irena (oponent)
Teoretická část diplomové práce definuje pojem zaměstnanecké výhody, jejich vývoj, trendy, členění a význam. Dále se zabývá zaměstnaneckými výhodami z pohledu daňové legislativy. Praktická část charakterizuje vybranou společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a její systém zaměstnaneckých výhod. Tato společnost věnuje oblasti lidských zdrojů náležitou pozornost a na stabilizaci svých zaměstnanců klade velký důraz a vynakládá značné prostředky. Součástí diplomové práce je také průzkum spokojenosti zaměstnanců se současnou nabídkou zaměstnaneckých výhod pomocí dotazníkového šetření. Hodnocení výsledků průzkumu je v závěru doplněno návrhy na řešení zjištěných nedostatků.
Analýza obchodní vybavenosti Jesenice
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní vybavenost obce Jesenice a zhodnotit, na kolik počet provozních jednotek, jejich charakter a rozmístění odpovídá nárokům stále zvyšujícího se počtu obyvatel. V teoretické části se zabývám územní analýzou, problematikou lokalizace maloobchodu a vymezením základních provozních typů maloobchodních jednotek. V praktické části nejdříve uvádím základní charakteristiky této obce, sestavuji přehled všech maloobchodních jednotek,dále se zabývám lokalizací maloobchodu v Jesenici a možností posílení obchodní vybavenosti vlivem nové výstavby. V páté kapitole rozšiřuji dosud získané informace o výsledky dotazníkového průzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
2 KARASOVÁ, Iveta
4 Karasová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.