Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Kalvodová, Michaela ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kalvodová, Marja
2 Kalvodová, Marta
2 Kalvodová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.