Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit a jejich vliv na děti
Kaštylová, Jana ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem a jeho vlivu na děti se zaměřením na reklamu. Cílem je zjistit výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy, která z nich je nejvyužívanější při cílení na děti, jak děti reklamu vnímají a jak jsou chráněné před reklamou zákonem. V druhé části práce je s pomocí dotazníkového výzkumu analyzováno vnímání reklamy dětmi obecně a vnímání marketingu Jojo klubu společnosti Nestlé a jeho vliv na chování dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.