Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Kaščáková, Martina
Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech. Byla provedena analýza využívaných nástrojů online marketingu vybraných internetových obchodů, která byla doplněna informacemi z nástrojů Google Analytics a MailChimp, součástí je také heat mapa jednoho z analyzovaných e-shopů. Druhá část vlastní práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů v internetových obchodech s důrazem na nákup kancelářských židlí. Analýza byla provedena na základě dotazníkového šetření, jehož nedílnou součástí bylo zjištění vlivu vybraných komunikačních nástrojů. Na základě výsledků byla stanovena doporučení pro internetové obchody, které se zabývají prodejem kancelářských židlí v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.