Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
KULÍK, Ondřej
Diplomová práce s názvem "Návrh a realizace v-obchodu s automatickým rozpoznáváním velikosti" se zabývá implementací moderní technologie pro virtualizaci virtuálního obchodu s obuví. Hlavním cílem této práce je analyzovat potřeby spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík a navrhnout virtuální obchod s obuví v prostředí programu Resonite tak, aby byly co nejefektivněji uspokojeny potřeby spotřebitelů. Literární rešerše tvoří teoretický základ, jehož součástí je vymezení pojmu spotřebitelské chování a virtuální realita. Spotřebitelské chování je ovlivněno faktory nákupního chování a modely nákupního chování. Pro efektivní využívání virtuální reality spotřebitelem je potřeba pořízení virtuálních nástrojů a technologií. V neposlední řadě literární přehled popisuje programy používané pro modelování virtuálního obchodu. Praktická část obsahuje analýzu a identifikaci potřeb spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík. K vybavení virtuální prodejny slouží aplikace Polycam, pomocí které byly vytvořeny 3D modely nabízených produktů. Virtuální obchod BIGHORN je zpracováván prostřednictvím programu Resonite pro tvorbu virtuálního prostředí. Virtuální obchod nabízí spotřebitelům možnost rozpoznat velikost obuvi, prozkoumání a vyzkoušení obuvi, získání informací o dostupnosti, přidat obuv do košíku, dokončit objednávku a navrhnout obuv s vlastním designem. V závěru praktické části je popsán postup realizace virtuálních scén, které spotřebitelům umožní výše uvedené služby a postup pro spotřebitelské chování uvnitř virtuálního obchodu.
Návrh a realizace virtuální bankovní pobočky
KULÍK, Ondřej
Bakalářská práce s názvem "Návrh a realizace virtuální bankovní pobočky" se zabývá implementací moderní techniky pro virtualizaci bankovní pobočky. Hlavním cílem práce je analyzovat potřeby klientů a zaměstnanců pobočky a navrhnout virtuální bankovní pobočku v programu metaverzum Neos, tak aby byla co nejefektivnější. Literární rešerše tvoří teoretický podklad, který obsahuje definici pojmu virtuální realita a jeho vývoj. Na vývoj virtuální reality navazují také současné trendy a využití v praxi. V neposlední řadě jsou v literární rešerši popsány moderní trendy v bankovnictví. Praktická část je zpracována metodou Human-Centered Design, která slouží pro analýzu potřeb klientů. Virtuální bankovní pobočka je zpracována prostřednictvím programu virtuálního prostředí metaverzum Neos. Virtuální bankovní pobočka klientům nabízí možnost založení účtu, zrušení účtu, zaslání žádosti o úvěr, zaslání platby a zobrazení informací. V závěru praktické části je popsán postup tvorby včetně naprogramování funkcí, které umožní klientům výše zmíněné služby.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kulík, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.