Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama a podpora prodeje ve vybrané firmě
KULÍČKOVÁ, Štěpánka
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu v oblasti reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě - v Živnostenské bance, a. s. - a na základě analýzy stávající situace navrhnout opatření pro zlepšení. Při vypracování literární části jsem získala odborné znalosti. Na základě získaných podkladů jsem provedla analýzu. Z ní vyplynulo, že banka využívá mnoho reklamních prostředků a podpora prodeje je na vysoké úrovni. Přesto jsem odhalila některé nedostatky a možnosti zlepšení. Ve své práci jsem navrhla používání billboardu a firemního inzerátu, neboť firma velmi málo využívá firemní reklamu. Dále banka téměř nezaměřuje reklamu na podnikové bankovnictví. Řešením je inzerát a banner na dané produkty. Nedostatečným jsem shledala distribuci prospektů, proto jsem navrhla jejich rozsev v ulicích brigádnicemi. Banka využívá mnoho reklamních a dárkových předmětů. Mezi ně však nepatří velmi často používané lístkové kalendáře, které jsem pro jejich cenovou nenáročnost a jednoduchost zařadila mezi své návrhy. Posledním návrhem v oblasti reklamy je využití televize, která představuje médium s masovým dosahem. V rámci podpory prodeje jsem navrhla soutěž {\clqq}Externista roku``, která by podpořila snahu externích zprostředkovatelů díky motivaci v podobě finanční odměny. Z hlediska klientů jsem navrhla bonusový program {--} při placení platební kartou by klienti získávali body a po dosažení určité výše bodů by obdržely dárek. Na podporu prodeje bankovního účtu a studentského konta jsem navrhla dárek (v podobě batohu) při jejich založení pro nové absolventy středních škol s maturitním vysvědčením s vyznamenáním. Na podporu studentského konta jsem navrhla prezentace zástupců banky při zápisových dnech na vysoké a vyšší odborné školy. Poslední návrh představuje reprodukovaná hudba, která by v klientských prostorách navozovala příjemnou atmosféru a pozitivně působila na psychiku klientů. Vhodná realizace návrhů přispěje ke zvýšení povědomí o bance a jejích produktech a k podpoře jednotlivých produktů. To vše může ovlivnit prodej.
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
KULÍČKOVÁ, Štěpánka
Cílem této diplomové práce bylo zjistit současnou úroveň využívání geografických informačních systémů ( dále jen GIS) na úřadech měst a obcí České republiky. Dále bylo úkolem na základě výsledků výzkumu navrhnout opatření pro firmu GEFOS a.s., která nabízí GIS a webové mapové služby (dále jen WMS). Pro tuto společnost byl výzkum realizován. Zvolené metody: analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření prostřednictvím e-mailu. Dotazník obsahoval 17 otázek o GIS, WMS a firmách, které je nabízí. Dotazováno bylo 714 úřadů České republiky (převážně města) {--} tj. uživatelé a potenciální uživatelé GIS a WMS. Z nich odpovědělo 34 %, tj. 243 úřadů. Bylo zjištěno, že 15 % úřadů nepoužívá GIS. Největší překážkou zavedení GIS jsou finance. Některé úřady GIS nemají, protože o něm nejsou dostatečně informovány a nebo plánují jeho pořízení. Z tohoto důvodu bylo navrženo oslovit potenciální zákazníky, kteří nemají GIS, vysvětlit jim přínosy GIS a principy jejich fungování, připojit nabídku WMS a napomoci při počáteční tvorbě projektu GIS. Výzkumem byly zjištěny konkrétní nedostatky jednotlivých softwarových produktů GIS a konkurenčních firem. U firem se jedná např. o nepružnost, vysoké ceny, dlouhou dobu řešení problémů a požadavků. U softwaru byly shledány nedostatky např. v oblastech aktualizace dat, funkcí softwaru, grafiky a importu dat. Proto bylo navrženo opatření: Reakce na zjištěné nedostatky a dodatečné potřeby zákazníků. To znamená konfrontovat zjištěné nedostatky a požadavky s vlastními službami firmy GEFOS a.s.; u vlastních služeb tyto nedostatky eliminovat a požadavky splnit; do stávající nabídky GIS začlenit protipóly nedostatků softwaru a služeb ostatních firem. V oblasti Web Map Services (WMS) bylo zjištěno, že tyto služby používá pouze jedna třetina z 243 úřadů. Proto bylo navrženo opatření na podporu WMS, jehož realizací by se měla zvýšit informovanost o WMS a hlavně by měl být vzbuzen zájem o jejich pořízení. Dále byly výzkumem zjištěny např. následující informace: nejpoužívanější software GIS (tj. MISYS); nejvýznamnější firmy v této oblasti (první je GEPRO, spol. s r.o.); spokojenost úřadů s jednotlivými software a s jednotlivými firmami; nejčastější mapové servery (tj. MISYS-WEB), data pro tvorbu GIS, počet správců GIS na úřadech a způsoby publikace dat (např. územních plánů). Tato diplomová práce může přispět k budoucímu rozvoji geografických informačních systémů a webových mapových služeb, neboť přináší podstatné informace o současné úrovni jejich využívání a o situaci na trhu, které jsou přínosné jak pro GEFOS, a. s., produkující a nabízející tyto technologie, tak pro uživatele těchto informačních technologií. Návrhy mají sloužit firmě GEFOS a.s. jako vodítko k praktickému využití výzkumem zjištěných informací. Adekvátní využití těchto údajů spolu s vhodnou realizací navrhovaných rámcových opatření v oblasti marketingu, obchodu a propagace, mohou firmě přispět k získání nových zákazníků, zkvalitnění poskytovaných služeb a vést tak k ekonomickému zhodnocení výzkumem nalezených příležitostí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.