Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace v retailingu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce je prozkoumat inovace v oblasti retailingu na zahraničním trhu a následně navrhnout koncept doporučení pro využití na českém trhu. Konkrétně jsem tedy pomocí sekundárních dat z mezinárodní stránky www.springwise.com vybrala 20 inovací z celého světa, které jsem zpracovala v případových studiích. Na závěr jsem vytvořila tabulky, ze kterých vyplývá, která inovace je z komplexního hlediska nejlepší a tu jsem konkrétněji popsala. Dále jsem využila dotazníkového šetření na výzkum elektronických skript, na které jsem vytvořila návrh konceptu.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.