Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace agroturistických farem na Benešovsku
KRUBNER, Ladislav
Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současné situace vybraných agroturistických farem na Benešovsku z hlediska jejich struktury, spolupráce s místní akční skupinou (MAS), způsobu a efektivnosti jejich marketingu. Teoretickými východisky bylo studium dostupné literatury včetně internetových zdrojů. Poznatky z teoretické části byly následně konfrontovány s informacemi získanými v rámci empirické části. Tou byly řízené rozhovory s majiteli a provozovateli agroturistických farem ve sledovaném regionu a představiteli místních akčních skupin. Na základě získaných informací a podnětů byla v závěrečné části práce formulována doporučení. Ta směřují k optimalizaci marketingové strategie agroturistických farem na Benešovsku.
Ekonomika a marketing agroturistické farmy
KRUBNER, Ladislav
Hlavním cílem této práce je analýza současné struktury agroturistických farem na Benešovsku z hlediska kombinace zemědělské výroby a navazujících aktivit cestovního ruchu a dále zhodnocení jejich ekonomiky a marketingu. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z odborné literatury týkající se agroturistiky, ekonomiky a marketingu. Těžištěm praktické části byla situační analýza tří konkrétných farem ? Ztracenka, Věřice a Heroutice. U sledovaných farem je zřejmé, že aktivity cestovního ruchu při efektivním využití marketingu v průběhu několika let mají růstovou tendenci v rámci zaměření zemědělské farmy. Klíčovou aktivitou prosperující agroturistické farmy je na základě zjištění účinný marketing v podobě efektivní propagace poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.