Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
KROTIL, Daniel
Tato diplomová práce se snaží analyzovat aspekty myšlenkového mapování s cílem vytvořit efektivní nástroje pro aktivní a tvůrčí podporu výuky fyziky na základní, popřípadě i na střední škole. Úvodní část práce obsahuje základní představy o teoriích učení, tvořivosti, psychologických aspektech myšlenkového mapování, rozdílech mezi myšlenkovým a pojmovým mapováním a metodiku tvorby myšlenkových map. V praktické části jsou navrženy metodické postupy výuky fyziky za pomocí myšlenkových map, použity jako expozice učiva, diagnostika, při řešení kvantitativních, problémových a divergentních úloh. V této práci jsou uvedeny výsledky experimentu úspěšnosti žáků základních škol při řešení kvantitativních úloh pomocí myšlenkových map a je vyhodnoceno srovnání výsledků s malou experimentální skupinou.
Použití prezentačních SW při tvorbě elektronických výukových materiálů
KROTIL, Daniel
Hlavním cílem bakalářské práce je popsat a navrhnout postupy využití prezentačního software pro vytvoření studijních materiálů se základní interaktivitou pro možné samostudium. Jako modelový předmět jsme zvolili výuku statistiky, vzhledem k velmi široké škále interaktivity při samostudiu. Hlavním úkolem bakalářské práce je vytvoření souboru ukázkových úloh, na kterých budou demonstrovány možnosti interaktivity prezentačního SW se studentem. První část je věnována formám výuky s využitím některých elektronických podpor - e-learning, blended learning, a metoda výuky učitel ? žák za použití výuky podporované počítačem. Podle tohoto konceptu se vytvoří ukázkové interaktivní studijní materiály pro výuku statistiky a pravděpodobnosti pro ?ne-matematiky?.

Viz též: podobná jména autorů
2 Krotil, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.