Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.